5 Ekim 2009 Pazartesi

Oyuncak Müzesi(B.E.Ö.)



Bu aralar konumuz müze olduğuna göre pazar sabahı yağmur eşliğinde koyulduk yola taaaa Erenköye Sunay Akın'ın İstanbul Oyuncak Müzesi'ne gittik hep beraber.Bebek bey daha girişteki zürafa sokak lambalarını görür görmez anladı eğlenceli bir gün olacağını. Müzeye girer girmez karşısına çıkan peluş köpek figürleriyle daha bir coştu. Sonra sonra camekanlardan elini sokmaya çalışıp da oyuncaklarla oynamak için değil sadece onlara bakmak ve onları incelemek için orada olduğumuzu farkedince biraz morali bozulsa da hemen hemen tüm odaları gezdi ve sıkılmadan müze turunu tamamladı.

Eve gelince keşke götürmeseydik "baaak burada oyuncaklar var hem de çeşit çeşit ama dokunamazsın sadece bakacaksın" demişim gibi hissetsem de annemin aktivite konusunun bu olduğunu müzelerde sergilenen herşeyin değerli olduğunu ve onları görmemiz için oraya konulduğunu hatırlatması bir de bebek beyin müzede belli bir süre sonra oyuncakları eline almaya çalışmamış olması içimi rahatlattı.


Biz müzeyi çok sevdik seneye bir daha ziyaret etmeyi düşünüyoruz.




3 yorum:

Mystic dedi ki...

Süper fikir! Çok hevesleniyorum. Bizimki büyüsün, ben de bir buraya bir de Darıca hayvanat bahçesine götüreceğim. Miniatürk de bir başka alternatif.
Ayaklarınıza sağlık...

füsfüs dedi ki...

ben de aynen mystic gibi önce hayvanat bahçesi sonra benim de çok merak ettiğim miniatürke gitmek istiyorum
oyuncak müzesine de tabii
bu arada what is uykuluk:))

inciboncuk dedi ki...

uykuluk bir sakatat çeşidi olup dananın gerdan kısmından yapılır ama tadı güzel:)

Beni Koruyun